Naar welk serviceplan gaat uw voorkeur uit?
Onderstaand tabel geeft u hiervan een duidelijk overzicht.
Serviceplan
Wij hopen dat u veel plezier beleefd aan uw nieuwe camera systeem. Echter een camera systeem heeft net als een auto ook onderhoud nodig. Daarom is het aanbevolen om na de installatie een service plan af te sluiten, zodat u in de toekomst ook verzekerd bent van een optimaal werkend systeem. In onderstaand tabel kunt u een overzicht vinden wat ieder service plan inhoudt.
Omschrijving | Service-Basis | Service-Plus | Service-Pro |
Hulp en ondersteuning (op afstand) | |||
Opgenomen beelden terughalen (op afstand) | |||
Software updates (op afstand) | |||
Beelden zichtbaar op extra telefoon/PC/tablet (op afstand) | |||
Router opnieuw instellen voor camerasysteem (op afstand) | |||
Controle & Onderhoud (1x per jaar op locatie) | |||
Schoonmaken camera’s (1x per jaar op locatie) | |||
20% Korting defecte materialen en werkuren buiten garantie | |||
Totaal (per jaar) * | € 100,00 | € 150,00 | € 200,00 |
Totaal (per jaar) voor een 2e camerasysteem * | € 50,00 | € 75,00 | € 100,00 |
* Voorwaarden:
- Alle prijzen zijn excl. 21% BTW.
- Bij iedere betaling zal een factuur worden verstuurd.
- In het geval van software updates wordt een checklist verstuurd.
- Contract is te gebruiken tot een maximum van 8 camera’s.
- Contract is af te sluiten maximaal 3 maanden na installatie datum en geldt minimaal 1 jaar.
- Een 2e camerasysteem dient zich op dezelfde fysieke locatie te bevinden als het 1e
- Schade aangebracht door derden valt niet onder het Service-Pro plan. Reparatie is uiteraard mogelijk en de kosten kunt u wellicht verhalen op de verzekering.